Onsdag 4. februar 2009 skreiv Axel Bojer:
Mye av dette kan vel automatiseres?
I utgangspunktet kan vel alt av genereringa av fullformsformer automatiserast; det er berre å velja retta paradigmekode for kvart grunnord. Definisjonane av paradigma er definert i paradigme*-filene i eksporten av Norsk ordbank.
Men det som manglar er programvare for generering av fullformene utfrå grunnformer. Dette har tydeligvis dei som arbeidar med Norsk ordbank, men det er ikkje tilgjengelig for oss.
En eventuell grammatikkontroll er vel milevis unna, selv om det sikkert er kjekt å ha?
Skal ein laga ein grammatikkontroll er ein orddatabase som Norsk ordbank nødvendig. «Lause» ord slik stavekontrolldatabasen inneheld er verdilaus til dette.
Men eg kjenner heller ikkje til nokon som arbeidar med ein fri grammatikkontroll.