Petter Reinholdtsen skrev:
[Petter Reinholdtsen]
Håvard, burde vi ha en webside ala URL:http://da.speling.org/fejlmelding/?
Hm, det ser ut til at webskjemaet som var der nettopp er blitt byttet ut med en ren tekstside som ber folk sende mail. Aner ikke hvorfor, men det jeg forsøkte å spørre om var om vi skulle ha et webskjema der folk kunne sende inn korreksjoner.
Det bør vi absolutt ha. Om vi skal ha eit skjemabasert web-grensesnitt eller om vi skal be folk sende e-post er ei anna sak. Vi bør strebe etter å få til eit web-grensesnitt. Problemet mitt er at web-design er ikkje akkurat mi sterke side.
Og kan noen snart fortelle hvor det blir av ordene jeg sender inn til korrektur (at) nb.speling.org, og når de kommer på web eller i CVS?
Håper fortsatt noen kan svare på dette.
Dette er noko eg treng litt hjelp til. Eg får laga statistikkar som vert lagt på mitt web-område på tyge (tyge.sslug.dk/~korsvoll). Men eg veit ikkje korleis eg skal setje det opp slik at vi får vist det på ei web-side.
Håvard