Hei!
Ja, krav om innlogging / konto for å delta i diskusjonen er kanskje en - eh - showstopper. GitLab støtter innlogging med andre tjenester, men å kreve konto hos Google, GitHub osv er vel ikke så mye bedre. Var ikke klar over problemene med Tor og GitLab.
Greit å ha luftet dette, men jeg lar det ligge. Fint hvis vi klarer å ikke diskutere så mange ord samtidig i alle fall :-)
Hans
fre. 2. aug. 2024 kl. 22:39 skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
Det triste med gitlab.com, som gjorde at jeg har helt sluttet å bruke nettgrensesnittet der, er at de gjør det umulig å logge inn for oss som bruker Tor for å verne vår privatsfære. Dette har gjort at jeg har flyttet mine git-depot til codeberg.org i stedet. :/
-- Vennlig hilsen Petter Reinholdtsen _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org