[Axel Bojer]
Rapporten for stavekontrollprosjektet, finner dere her: http://tinyurl.com/3xgg4z
Jeg fant ikke en rapport, men en søknad om 20000,- til OOo-stiftelsen om arbeid med stavekontrollen. Fint at det er framgang der. Merket meg dog denne setningne, som gir et litt misvisende inntrykk:
For å få lagt Ordbankens ord inn i de frie ordlistene, kreves det ikke mer enn rundt 3 dagers arbeide.
Ordbankens ord er allerede lagt inn i de frie ordlistene, i hvert fall en tidligere utgave, og ny utgave av stavekontrollen er gitt ut med disse ordene. Det trengs dog en oppdatering, da noen av ordene i den tidligere utgaven av ordbankens lister er fjernet igjen, og derfor bør ut av stavekontrollen.
Vennlig hilsen,