On Sun, Feb 07, 2010 at 03:33:25PM +0100, Olav Dahlum wrote:
Vel, for dere som har et forhold til Mandrivas distribusjon ???
Nå skal jeg rett og slett spørre om hjelp til å språkvask, oversettelse, osv. Jeg baserer vanligvis oversettelsen på det Karl Ove gjør og dette fungerer fint. Han tar nynorskdelen, så jeg bruker denne som hjelpeordliste for bokmål. Men nå begynner jeg å bli litt vel overarbeidet, så en avlaster kunne vært ønskelig. Noen som føler for eller kjenner personer som er villige?
Statistikk finner man blant annet her: http://mdk.jack.kiev.ua/stats/gui/trunk/team/nb/
Jeg kan gjøre litt, og det har jeg også gjort tidligere.
Hilsen keld