torsdag 8. september 2005, 17:45, skrev Cecilie Wian:
Dere som er gode på dette; hva i alledager oversetter man "drive-in" med? enten det nå er hamburgersjapper eller kinoer... heter det "drive-in-kino" på norsk?
Tja, bilkino kunne kanskje duge, men ellers vet jeg ikke ...
-Axel