Axel Bojer skrev: (...)
Nei, den er ikke sendt til noen ennå. Kanskje birger kan få myndighet til å sende den versjonen som er blitt godkjent av de andre her videre? Ev. kan siste oversetter gjøre det selv (her: meg). Hva er best praksis? Lurer også på om vi skal legge den ut her: http://www.skolelinux.org/no/news og (i dette tilfellet) også her: http://no.openoffice.org/index.html
Hva med at vi legger dem ut der samtidig med at vi sender den ferdige pressemeldinga og lenker dit?
Men da bør vi kanskje vente til *etter* at pressemeldinga er sendt ut? Vil gjerne at litt flere melder seg på med meninger her :-)
Det er flott om de legges ut på de to stedene.
Om jeg skal sende ut til den store verden er det flott om det finnes en presedens som jeg kan følge :-)
Lurte litt på om overhodet noen journalister vil gidde så mye som titte innom e-postarkivet vårt. Det har vel nok av annet å gjøre, og *så* hett er vel ikke kde ... Derfor vil jeg tro vår vanlige praksis er mer enn god nok: Legge inn i svn på det stedet som er angitt over, sende revisjonsforslag til lista, ev, hele teksten etter første utkast.
Vi sendte jo alle forslagene til pressemeldinga for ordlistene på denne lista, kan ikke se at noen ble interessert der før vi hadde sendt den ut i ferdig stand, og også da ikke så mange napp ...
Kan noen med erfaring fra tidligere pressekontakt si litt?
-Axel