Eg møtte ein i dag som hadde fått melding om ei feilmelding som nemnte at det hadde oppstått ein «grusom feil» (bokmålsomsettinga i KDE – i KMail trur eg det var).
Uttrykket «grusom feil» («fatal error»?) er vel ikkje det heilt rette å bruka?
Ville berre nemna det. Kanskje ein av bokmålsomsettarane kan fiksa/endra det?