Håvard Korsvoll wrote:
Jacob: veit du om det er noko problem med å bruke UTF-8?
Det vil ikke undre mig spor, hvis der er problemer. Programmerne er skrevet specifikt til Latin-1, og jeg tror godt det kan forekomme at der er tjek for om tegn er kontroltegn eller deslige.
Dertil kommer så problemet med unicode-normalisering, der kan finde på at konvertere et 'å' til 'a+°', men ikke må konvertere den anden vej. Dette er også et problem for dem der programmerer stavekontrolprogrammer.
OK, då forandrar eg teiknkodinga tilbake til latin1 i kveld.
Håvard