Det triste med gitlab.com, som gjorde at jeg har helt sluttet å bruke nettgrensesnittet der, er at de gjør det umulig å logge inn for oss som bruker Tor for å verne vår privatsfære. Dette har gjort at jeg har flyttet mine git-depot til codeberg.org i stedet. :/