Onsdag 9. juli 2003 16:10 skreiv Vidar Løkken:
No byrjar det vel og bli vel mange av desse? Kanskje du iallefall burde skru på godkjenning før dei slepp igjennom?
Eg likar det ikkje, men no har eg gjort det. Det er stor fare for at legitim e-post frå ikkje-abonnentar kjem til å drukna i mengda. Det som har kome gjennom til lista er berre toppen av isfjellet. Dei siste tre vekene har 300 spam- og virusmeldingar blitt stoppa av dei vanlege filtra, og på i18n-nb er det like mange.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes