* Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no [2004-03-08 06:20:17 +0100]:
eg trur eg rett og slett ville kalle det "skjermbuffer", eller kanskje "skjermminnebuffer".
Skjermbildebuffer? Skjermbuffer er kanskje beskrivende nok, alle skjønner vel at det er minne det er snakk om.
Eivind