j
k
j a
j l
Hei
Jeg sjekket nettop inn digikam.po i extragear-graphics. Kbabel repporterte dessverre en syntaksfeil i fila. Jeg klarte ikke å finne ut hva det kunne være. Vil en eller annen prøve å rette den?
Hilsen Bjørn
Back to the thread
Back to the list