http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=251
Summary: "Med Konqueror er filsystemet under din kommando." Product: Skolelinux Version: pr32 Platform: All OS/Version: Linux Status: NEW Severity: normal Priority: P2 Component: i18n - bokmål AssignedTo: i18n-nb@lister.ping.uio.no ReportedBy: pere@hungry.com
Når et starter konqueror, så er setningen "Med Konqueror er filsystemet under din kommando." noe av det første en møter. Jeg synes den høres merkelig ut. Er det en ide å endre den til "Med Konqueror har du full kontroll over filsystemet."?
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.