I tråd med Volume = (3.) dataområde, (hvis ikke logisk enhet: lagringsenhet) la jeg også inn (endret):
<tr> <td>drive</td> <td>Lagringsenhet <del> stasjon, (drev)</del></td> </tr>
Vi snakket litt om det her på AFK, og «stasjon» høres litt for «tog» ut, og er vel bare i bruke fordi Microsoft bruker det, ikke fordi det er spesielt innlysende eller entydig. («Drev» er heller ikke noe godt ord).
-Axel