On Thu, 2007-02-15 at 15:13 +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:
Tom Grydeland skrev:
[ Mener du dit »Reply-To« alvorligt? Ønsker du at resten af listen ikke skal se mine svar på dine spørgsmål? Eller er du bare kommet til at sætte dit postprogram uhensigtsmæssigt op? ]
Reply-To overstyrer From, ikkje To eller Cc, så det er ingenting feil med å gjere det slik som Tom gjorde -- han får berre ein kopi til uit.no i staden for gmail.com.
legg derimot merke til min eigen Reply-To -- eg set Reply-To for å unngå å få ein kopi i mi private postkasse. ulempen er at det vert vanskeleg for andre å sende svar kun til meg, men det er ikkje så sannsynleg at folk har bruk for det. i grunnen burde eg bruke Mail-Followup-To i staden, men det er ikkje utbreidd å støtte denne headeren.