Torstein Hernes Dybdahl torsted@runbox.no writes:
Hvis jeg kan få litt mer info om hva det innebærer og være koordinator?
Det ville ha vore veldig fint om nokon kunne drege i gang noko liknande det danskane har på http://da.speling.org. Systemet deira for kvalitetskontroll ser veldig fint ut.
Slik jeg kan forstå det er at hvis skolelinux og i18n-no skal overta ansvaret for ispell ordlistene så kan de også stille med cvs og nettsideplass osv?
Ja, heilt sikkert.
I samband med OpenOffice.org-prosjektet kjem eg sjølv til å jobba ein god del med stavekontroll i sommar, og har brukt den siste veka på å setja meg inn i korleis ISpell og MySpell fungerer.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes