On 4/6/06, Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote:
Petter Reinholdtsen skrev:
Hah, min ikke veldig hemmelige plan om å få hjelp fra Språkrådet ved hjelp av presseoppslag ser ut til å fungere. :) [Jan Hoel]
Axel Bojer og Petter Reinholdtsen
Jeg vet at dere er innblandet i arbeidet med å lage et gratis norsk stavekontrollprogram for begge målformer. Det er flott!
Språkrådet har et fagmøte hver torsdag ettermiddag . Jeg vil gjerne invitere dere til et slikt over påske. Kunne det være interessant for dere? Om nødvendig kan vi betale et mindre honorar.
Eg skal i utgangspunktet vere i Oslo kvar torsdag etter påske, så eg skal nok klare å lure meg ut frå jobb eit par timar for å vere med på dette møtet.
Dette er jo veldig bra :)
Håvard