Ingen respons på denne.
Eg har likevel tatt sjansen på å endra nokre av funksjonsnamna på nynorsk, litt for å vere i samsvar med bokmål (og Excel), litt for å vere konsekvent i namnebruken, dvs. at namnet svarar til kva funksjonen gjer.
Endringane i nynorsk er
Engelsk nynorsk frå nynorsk til bokmål Excel COUNTIF TEL.VISS TAL.PÅ.VISS ANTALL.HVIS ANTALL.HVIS COUNTIFS TEL.VISS.SETT TAL.PÅ.VISS.SETT ANTALL.HVIS.SETT ANTALL.HVIS.SETT DMAX DMAKS DSTØRST DSTØRST DSTØRST EXACT NØYAKTIG EKSAKT EKSAKT EKSAKT KURT KURVATUR KURT KURT KURT MAX MAKS STØRST STØRST STØRST MAXA MAKSA STØRSTA MAKSA MAKSA MAXIFS MAKS.VISS.SANN STØRST.VISS.SANN PDURATION PLENGD PTIDSLENGD PVARIGHET PVARIGHET POWER OPPHØG OPPHØGD.I OPPHØYD.I OPPHØYD.I XOR ANTEN.ELLER EKSKLUSIVELLER EKSKLUSIVELLER EKSKLUSIVELLER
Det finst sikkert fleire namn som kan diskuterast, både på bokmål, nynorsk og i Excel, men kanskje det ikkje er nok folk i forumet som bruker Calc?.
Nettsida det er vist til nedanfor er ikkje oppdatert i høve til desse forslaga i tilfelle det kjem innvendingar på forslaga mine ovanfor. Det same gjeld for hjelpesidene.
Helsing Kolbjørn
Den 16.05.2023 20:45, skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Funksjonsnamna brukte på norsk i LibreOffice Calc er av og til ulike på bokmål og nynorsk, av og til inkonsekvente og av og til ulike namna brukte i Excel. Dessutan er mange av namna på bokmål forsvunne frå omsetjingane utan at eg veit grunnen. Er feltet tomt, manglar omsetjinga, i alle fall i filene eg har sett på.
For nokre år sidan blei dette diskutert i det gamle omsetjarforumet, men eg finn ikkje tråden. Uansett er det komne nye uttrykk som bør vurderast.
Eg har laga eit oversyn over funksjonsnamna i Calc, bokmål og nynorsk og Excel bokmål (fann ikkje Excel nynorsk), men det er for stort til å bli med i ein e-post og er difor lagt ut på nettsida https://www.stuestoel.no/office/calc/calc-funcs.php
Vonleg finst det nokre i forumet som brukar i alle fall nokre av funksjonane i Calc/Excel og kjenner til kva dei bør/må/skal heite på norsk.
Håper på nokre innspel slik at vi kan få rydda litt i rotet. Sjølv om eg bruker Calc ein god del, er dette ikkje mitt fagfelt, så eg er avhengig av hjelp.
Helsing Kolbjørn