j
k
j a
j l
Har lagt ut sql-ledger i cvs'en til skolelinux.no som dere sikkert har sett.
Tror oversettingen til bokmål er ok, bør den oversettes til nynorsk ? Hva med oversetting av kontoplan ? og rapporter.
Back to the thread
Back to the list