Karl Ove Hufthammer skrev:
Bildet som viser KDE SC på bokmål kan me seia er ganske utdatert no; det vart tatt i april 2003:
http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=nb
Synest det er på tide å legga til nokre nye bilde. Få gjerne inspirasjon frå nynorsksida (som eg nett har oppdatert med eit bilde av KDE SC 4.4.0):
Hvordan legger man så inn de nye bildene? Husker det stoppet opp der sist dette kom på bane, da laget jeg noen skjermskudd, nemlig ...
-Axel