Torsdag 23. juli 2009 skreiv Bjørn Steensrud:
kde4/summit/nb/summit/messages/extragear-multimedia/amarok.po:2583: 'msgstr' is not a valid C format string, unlike 'msgid'. Reason: In the directive number 1, the character ' ' is not a valid conversion specifier. msgfmt: fant 1 fatale feil
Her er det feil i msgid - Ikke mellomrom etter %1: msgid "%1the device has insufficient space" msgstr "%1 enheten har ikke nok plass"
så jeg gjør ingenting (ennå) ...
Du bør heller la omsettinga stå tom (og gjerne rapportera feilen til Amarok- folka). So lenge omsettinga er der, vert det rekna som ein syntaksfeil, og då kan eg ikkje senda inn filene til KDE. Grunna kontinuerlige syntaksfeil i bokmålsomsettingane den siste tida har eg ikkje fått sendt inn oppdateringar sidan 15. juli …