Hei igjen
Jeg har lest eposten fra Karl via offentlig arkiv
Det var nok litt vag formulering. Jeg har ikke funnet inkonsekvens på det begrepet på nynorsk.
Takk for forklaringa.
Axel Bojer står under NAMES i .po-fila eg lasta ned, iallefall
Uansett: blir sammenligningsoversettelse bra på bokmål, eller skal jeg holde på og ensarte til andre evt alternative oversettelser?