onsdag 3. november 2004, 15:43, skrev du :
Apropos - i den norske oversettelsen av OO 1.1.2, så er en del av menyen som spretter opp når du høyreklikker et bilde... på tysk...
Joda tyskere er koslige de, men...
https://bugzilla.redhat.com/bugzilla/show_bug.cgi?id=137487
Sendt inn mot RH sin bugzilla da det var de som shippet det, men tviler litt for at det er de som stod for oversettelsen. Kan selvfølgelig ta feil...
Noen som føler seg ansvarlige? :þ
Jeg har hørt at det tysk språk under installasjonen av disse pakkene også :(
Men skal jeg være ærlig har jeg ikke fått mye tilbakemelding på disse pakkene. Er det et fil arkiv på OOo hvor disse kunne ligge ?