Sundag 16. mai 2010 skreiv Åsmund Skjæveland:
Eg driv på med å omsette GNOME-programmet Ekiga, og slit litt med å finne på eit godt ord for anrop. Bokmålomsettinga bruker «anrop» for det engelske «call», men kjem ikkje på noko godt nynorskord å bruke i staden.
«Samtale»?
Eg òg stemmer for «samtale». I nokre samanhengar kan òg «oppringing» vera rett ord å bruka, eller kanskje verbet «å ringja».