Måndag 7. april 2003 13:04 skreiv Eivind Tagseth:
Det er ellers interessant å se at språkrådet har valgt mellomrom som tusenskilletegn, mens f.eks. bankvesenet ser ut til å være ganske standardisert på punktum som skilletegn (både i beløp og i kontonummer (her er det dog ikke snakk om tusenskilletegn)).
Dette er hos Finn-Erik Vinje, «Skrivereglar», presentert slik:
«Av tryggleiksgrunnar (dvs. for å hindre at nokon endrar eit beløp) er det på visse område (bank- og forsikringsverksemd) vanleg å skilje gruppene med punktum i staden for mellomrom. I internasjonal samanheng er dette uheldig, ettersom punktum der i stor utstrekning blir brukt som desimalteikn. Engelsk -- men ikkje norsk -- har komma når store tal skal grupperast.»
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes