Heisan,
Jo det gjør det nok lettere :-) Tenkte ikke på det i farten desverre.
Den ligger i epost listen til KDE-Promo.
http://lists.kde.org/?l=kde-promo&m=114659067401332&w=2
Birger
Wednesday 10 May 2006 16:47, skrev Jørgen Grønlund:
Birger Kollstrand wrote:
Hei,
Arne Babenhauserheide på KDE-Promo har laget et godt intervju med OpenSync teamet som hadde vært fint å fått vider ut til et større publikum i Norge.
OpenSync ,http://www.opensync.org/ , ser ut til å bli basen for både KDE og Gnome i å synkronisere data mellom enheter. Dette er en veldig viktig funksjonalitet for proff markedet.
Er det noen som har interesse av å hjelpe til å oversette dett til Norsk?
Det kan godt hende. Det vil dog være lettere for folk å svare på dette om du har mulighet til å gi en lenke til den aktuelle teksten også :-)
Mvh, Jørgen
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no