Petter Reinholdtsen wrote:
[Birger Kollstrand]
Hva med: standard database SQL kommandoer?
Mulig jeg er på bærtur, men jeg tror 'native SQL' er alle SQL-kommandoer som ikke følger ANSI SQL-standareen? "Database-spesifikk SQL" blir da kanskje bedre?
Ja, dette falt jeg på her om dagen også. Eventuelt kan lokal SQL benyttes tror jeg.
Mvh, Jørgen