tirsdag 23. april 2002, 11:21, skrev Svein Lund:
Nokre kommentarar til presentasjonen av Skolelinux Dette er eit veldig interessant dokument, men kanskje det bør strammast inn litt om nokon skal orke å lese heile. No har eg bare skumma, med spesiell tanke på samisk. Der er det mye som må rettast opp. Eg vil nemne nokre saker, og reknar med at andre kompletterer:
Fott at du har skummet igjennom. Rapporten vil ha en leseveiledning innledningvis -- fordi det neppe er interessant å lese en hel rapport av denne størrelse. For beslutningstakere vil kun utvalgte kapitler være aktuelle, for prosjektdeltakere vil timelister og annet være mest aktuelt.
Du står fritt til å taste inn alle dine rettinger. Det er sju dager igjen før levering, og jeg har jobbet med rapporten 16 timer i døgnet, 7 dager i uka siden slutten av mars.
Alle feil og mangler vil rettes og tas med med en gang de meldes. Men dette er gjørokrati, så skriv inn i rapporten!
Jeg kommer til å prioritere kapittelet om realistisk finansiering, prosjektorganisering, og innføring (jamfør Norsk nettskole, IKT-driftshåndbok, og pedagogiske læremidler i IKT)...
- Knut