* bugzilla-skolelinux@developer.skolelinux.no bugzilla-skolelinux@developer.skolelinux.no [021124 10:50]:
I et av kandalfs tips starter teksten med "Ken i KDE står ikke for noe spesielt.". Jeg tror det er bedre med "K-en i KDE...".
Det tror jeg også.
I samme tekst står det "unices". Er det en skrivefeil for "unixes"?
Nei, det er en vanlig flertallsform for Unix.
Eivind