Tatt frå hjelp for LibreOffice Calc (i rettleiinga for å lage makroar): "… You will now see the Basic IDE".
Sjølv om det vel eigentleg ikkje er eit programnamn, oppfattar eg IDE nesten slik. Forkorting for"Integrated Development Environment". Bør det likevel omsetjast til «utviklingsmiljøet for Basic» eller noe liknande?
IDE er ei vanleg forkorting i datasamanheng og ein kan vel rekna med at storparten av dei som lagar makroar på denne måten er kjende med forkortinga.
Eg har ikkje studert programmet, men reknar med at Basic er det vi kalla BASIC «i gamle dagar», eller ein variant av dette. Men det er ei anna sak.
Kolbjørn Stuestøl