Petter Reinholdtsen wrote:
[Jacob Sparre Andersen]
Tak for fejlmeddelelsen. Problemet var at de »localer« der bliver brugt på »spelingnb«- og »spelingnn«-kontierne ikke var sat op på maskinen.
Ah, utmerket. Nå får i hvert fall jeg epost med charset=iso-8859-1. :)
Jeg håber at vi er ved at have luget ud i problemerne nu.
Jeg også. :)
God fornøjelse,
Noen dager nå så har utsendingene stoppet opp. Kan du, jacob, sjekke hva som er galt?
Hilsen Axel Bojer