Det er uhyre viktig at bokmålsoversettelsene som nå er gjort, blir meldt inn i KDEs CVS i løpet av denne uka slik at vi unngår samme utsettelse som forrige gang :).
I følge Petter er denne jobben noe mer omfattende, og vil kreve betydelig arbeidsinnsats fra involverte parter fordi en må gjøre en del manuelt arbeide ved innmelding av oversatte po-filer. Derfor vil Herman trenge hjelp, og vi håper at f.eks. Gaute kan være behjelpelig med f.eks. CVS-tilgang for utvalgte personer.
Denne uka vil derfor gå med til innsjekking, og verifikasjon av bokmålsutgaven av KDE, og skulle noe gå galt kan vi redde oss i løpet av kommende helg.
mvh Knut Praktiserende dyslektiker. La ikke ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak denne fremstilling.