[Joachim Mæland]
Kikket for første gang på LTSP-modulen i kveld... Dersom denne er prioritert, vil oversettelse være rakst unnagjort. Ca 100 ord/fraser er ikke et uoverkommelig arbeid. Skal jeg starte?
Jeg tror LTSP-modulen allerede er oversatt. Sjekk Bugzilla, der skal oversettelsen være lagt inn. Ragnar Wisløff har oversatt, og Tarjei Huse lager pakken webmin-ltsp, så de to bør vite hva som er status for oversettelsen.