Ooops, i18n-nn skulle det være!
---------- Forwarded message ---------- Date: Sun, 11 Aug 2002 14:31:05 +0200 (MET DST) From: Herman Robak hermanr@ifi.uio.no To: ODDMUND UTSKARPEN oddmund.utskarpen@c2i.net Cc: nn-i18n@lister.ping.uio.no, Klaus Ade Johnstad k.s.a.johnstad@astro.uio.no Subject: Kmplot no på nynorsk, klar til vask.
On Fri, 9 Aug 2002, ODDMUND UTSKARPEN wrote:
No sender eg komplot.po-fila med nynorsk omsetjing.
Glimrende! Herved sjekket inn.
Eg ser at Klaus Ade Johnstad har omsett Raster med bakgrunnsnett. Dette har eg ikkje gjort noko med, for eg veit ikkje kva slag raster det er snakk om her.
Jeg sender blåkopi av denne eposten til Klaus. Klaus: Hva synes du? i18n-nn: Har dere noen motforestillinger?
Kan ta nye oppdrag.
Da spør jeg Gaute og alle andre på nn-i18n: Hva foreslår dere?