Axel Bojer:
Er det ikke mulig å først kjøre sed på alt og først deretter melde inn alt sed har endret?
Jo. Men eg må kjøra sed på éi fil om gangen (grunna nokre problem med avsluttande linjeskift), slik at det vert to lykkjer som gjer ting på dei same filene.
-- Det forutsetter selvsagt at det ikke er gjort andre endringer siden siste innmelding :-)
:-/