Gode dykk,
Eg har akkurat oppdatert nynorskomsetjinga av Rockbox (rockbox.org), og det skal lagast talesyntese-filer av omsetjingane. Utviklarane føreslår å bruke Piper, og der finst ei norsk røyst, men ho er ikkje spesielt god på å lesa nynorsk.
Eg veit at Nasjonbalbiblioteket bruker Hulda, men det ser ikkje ut som den er ope tilgjengeleg. Finst det open talesyntese som gjev brukbart nynorsk?
Helsing og god påske
Eivind Ødegård