j
k
j a
j l
2001-12-03 10:22:52, Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no:
Utskrifts-nisse? Internett-nisse? Blir dét for dumt og forvirrende? Jeg tror det.
FWIW, eg likte forslaget! :)
Back to the thread
Back to the list