Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:200301201113.45543.gaute@verdsveven.com:
Noko eige uttrykk for «tabbed browsing» har eg ikkje vore borti.
Det er visst ein kategori i innstillingsvindauget til Mozilla som heiter dette. Eg kalte han berre «faner».