Petter Reinholdtsen pere@hungry.com [2016-06-13 09:13 +0200]:
[dfisk]
Jeg har lest igjennom den tråden en gang før, men heller ikke nå forstår jeg helt hva som er konklusjonen.
"noen" og "noe mangler i myspell, men ikke i aspell (eller hunspell)? Og dette er en glipp ingen vet årsaken til?
Det er nok del av et mer generelt problem med stavekontrollen, hvilket er at ingen med tid og interesse vedlikeholder pakken, og dermed har ingen forsøkt å finne årsaken til hvorfor noen og noe mangler.
Jeg er vel den som har brukt mest tid på pakken de siste årene (og det er ikke mye), og jeg har reelt sett ikke tid med interessen er på plass, hvilket fører til at det lille jeg rekker ikke når så langt. Det trengs altså en ny frivillig med tid og interesse til å bringe stavekontrollen videre. :)
Inntil det skjer får vi bare vente til jeg rekker sette av noen minutter på stavekontrollen neste gang. Det skjer sikkert i løpet av året, håper jeg.
-- Vennlig hilsen Petter Reinholdtsen
Jeg har ikke så mye tid og heller ikke den nødvendige kunnskapen, men interessen har jeg! Hvis du gir meg en pekepinn på hvor problemet ligger og hva skal til for å løse det eller i hvert fall komme mærmere en løsning, så skal jeg se hva interessen min kan utrette. Jeg prøver gjerne!