Monday 13. September 2010 skreiv Kevin Brubeck Unhammer:
Driv med omsettinga av Docky, og støytte på denne setninga: «Docky requires compositing to work properly. Certain options are disabled and themes/animations will look incorrect.» Nokre forslag til «compositing»? «Grafikkakselerasjon», «grafikksamansetting», eller berre «samansetting»?
Ole Andreas Utstumo
I KDE4 er det iallfall «samansetjing» overalt.
Utan at me nødvendig er so fornøgd med det …
I KDE 4.5 har dei for øvrig på engelsk endra «Compositing» til «Desktop effects» dei fleste plassar. (Nynorskomsettinga er ikkje oppdatert, so brukaren får det på bokmål eller engelsk.)