-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
tirsdag 25. november 2003, 10:41, skrev Herman Robak:
Kan brukeren av 95908526@ezems1.mobil.telenor.no vennligst slå av omdirigeringen til mobilen sin, eller se å få tømt innboksen?!
Frust: Tjenester som bouncer meldinger som kommer via e-postlister! Det er nesten alltid uønsket oppførsel.
Den «skyldige» er Hårseth, Arne Christian - -- Klaus http://www.holmlia.gs.oslo.no