Så var det det å senda til listeadressa då ...
25.08.01 20:28:36, Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no wrote:
On Sat, 25 Aug 2001, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Det hastar med å få gjort noko, for siste frist denne gongen er måndag 3. september. Eg har ikkje sjekka CVS i det siste -- korleis ligg bokmålsomsetjinga an?
Ikke så verst nå lenger. Men det _er_ hull på sentrale steder. Hvilke deler var det som _skulle_ være 100% for å tilfredsstille KDEs policy?
kdelibs.po, desktop.po og kdebase (*med* dei filene som manglar). Det er ikkje så viktig å få omsetjinga 100%, men 85-90% bør det iallfall vera. (Eg trur kdebase berre var 55% til KDE 2.2.)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes