[Hans F. Nordhaug]
Hadde vært litt lettere med en vedlagt fil, så kunne jeg returnert en diff ... Mine forslag til forbedringer finner du nedenfor.
Takk. Oppdatert utgave med innbakte korreksjoner vedlagt. Hvem tar den videre til Debian? Fikser du, eller skal jeg sende epost til noen?
Det er litt trist at skolelinux-håndboken bare er delvis oversatt til bokmål. Her trengs det frivillige, jamfør mine tidligere epost til i18n-no@.