Den 25.01.08 skrev Bjørn Kvisli bjorn.kvisli@tele2.no følgende:
Min forrige epost til denne lista brukte flere dager på å komme ut på lista.
Du brukte ei anna e-postadresse enn den du er påmeld med. Det førte til at meldinga di hamna i moderasjonskøen, så eg måtte sleppa henne gjennom manuelt. Eg ser vanlegvis gjennom køen kvar dag, men denne gongen har eg visst hoppa over ein dag.
Når eg slepp gjennom ei melding, legg eg òg inn avsendaren på lista over adresser som ikkje treng godkjenning. Difor kom denne siste meldinga di gjennom med ein gong.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes