For to uker siden sende Halvor Dahl sendte en e-post om at dato for utviklersamling var satt til 26.-28. august. En viktig begrunnelse var at dette passet for Trond Mæhlum som er IKT-ansvarlig for skolene på Kongsvinger. Flere pekte på at man velger datoen med flest påmeldte, og få var påmeldt i august.
For å få flest mulig med uten at Trond med flere faller ut, så har Halvor foreslått en ny dato den 16.-18. september. Dette passer IKT-ansvarlig på Kongsvinger, Ragnar og andre. Min oppfordring er at folk melder seg på samlingen denne helga, så bestemmer vi dette endelig på mandag den 15. ut fra «flertallsregelen».
Etter ønske fra Kongsvinger har jeg også lagt til en egen bolk med brukerprogram og slike ting (usability) beregnet på IKT-kontakter på skolene, og de som drifter Skolelinux og annen fri programvare fra et sentralt sted.
Skriv som vanlig: Ja, jeg vil delta på utviklerkonferanse 16.-18. september
I meldingen skriver du: - Navn - Reiseutgifter - Hva du vil jobbe med på samlingen (oversetting/testing/brukbarhet) - Hvilke dager du vil detlta - Aktuelle feilmeldinger du vil jobb med (bug nr.)
http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utviklert...
- Knut