===== Original Message From Arne Christian Hårseth arnechaa@online.no ===== Jeg har desverre ikke Debian linus. Har en PC med RH 7.0 hjemme men da jeg stor sett jobber mest på toget til og fra jobb vil jeg helst jobbe på min bærbare som ikke har Linux.
Hvis dere kan få bygget en Windows-versjon kan jeg teste den. Dersom dere ikke vil legge den ut åpen for alle kan dere vel legge den på en passordbeskyttet katalog og gi passordet til kun de som skal ha det?
Eg trur det er greitt nok slik det er, halvhemmeleg ;-)
Kan ressursfilene brukes mot engelsk OO versjon 1.1?
Du meiner 1.0.1? Ja, det går bra. du finn ressursfilene på <URL: http://developer.skulelinux.no/~gautehk/res.zip >. Legg dei inn i staden for dei filene som alt er installerte. (Katalogen heiter program/resources, eller noko slikt.) Eg jobbar elles med å få bygd skikkelege Windows-pakkar.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes