Andreas Landmark andreas.landmark@skolelinux.no writes:
Sitter med KBabel nå og der brukes accelerator mye, ser at no_NY har brukt «tasteakselerator», noe som egentlig ikke sier meg så veldig mye...
Da ble det hurtigtast...
Fornuftig, dette er eit innarbeidd ord. Nynorskversjonen må vel verte «snøggtast».
Kjetil T.