Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200504221610.42639.axelb@skolelinux.no:
Ok, da legger jeg inn Wireframe = (bare vis) kantlinjer (om 3D-grafikk) og dropper dette med malene.
Kva med «trådmodell»? Eks. på meny:
Teikn trådmodell Teikn overflater