[Håvard Korsvoll]
Eg prøver med denne eposten å samle litt av status rundt omsetjingsarbeidet i skulelinux, og kva eg meiner bør prioriterast framover.
Du nevner ikke installasjonssystmet til Debian. Er det glemt?
<URL:http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html viser status.